Egy Fejlé Fejlődése

The spam filter installed on this site is currently unavailable. Per site policy, we are unable to accept new submissions until that problem is resolved. Please try resubmitting the form in a couple of minutes.


Egy Fejlé Fejlődése

A termékük olyan, mint szegény Zámbó Jimmi volt: király, de nagyon csúnya. Legalábbis így látta a cégvezető, aki nem hitte, hogy lehet és érdemes a ronda csomagolásban és túl egyszerű flakonokban levő, „namirehasonlítbarna” termékekről profi fotókat csináltatni.


Nekünk azért sikerült, hála Antalnak, a cég kiváló, tehetséges marketingesének, aki viszont egyre inkább érezte, hogy a rossz képek az értékesítés gátjai.

„Az egyik legnépszerűbb termékcsaládunk Thaiföldről érkezik, azonban a thaiföldi gyártó nem nagyon fókuszált a profi fotókra. Úgy éreztem, hiába kapunk nap mint nap jobbnál jobb visszajelzéseket a meglévő vevőktől, ha egy új érdeklődő meglátja a ronda képeinket, nem fogja elhinni, hogy tényleg profi cucc és már kattint is el.

A cégvezető nem akart a képekre áldozni, mondván, hogy az amerikai profi fotós már úgy is lefotózta, és ezt a flakont nem lehet szebben lefotózni.”

„A Marketingexpón, a Weblapfotó standjánáll esett le a tantusz, hogy ma már egy rossz képpel mennyit ártunk. Miután láttam a profi termékfotókat, egyszerűen nem voltam hajlandó belenyugodni a cégvezető döntésébe. Megkérdeztem Gyulát, hogy tehetnénk-e egy próbát a cégvezető „háta mögött”. Gyula ezt nevetve bevállalta INGYEN, mondván, hogy levághatom a jobb kezét, ha nem lesznek jobbak a képek, mint a „profi” amerikai fotósé. Ő már tudott valamit….

Mikor a főnököm meglátta az új képeket, leesett az álla, és egyből szabad utat adott a teljes termékcsalád fotózásához.

A verseny (és az internetes piacon nemzetközi versenyről van szó!!!) egyre kifinomultabb eszközöket kíván. Nem engedhető meg a megjelenésben semmilyen baki, mert akkor csak kidobott pénz az egész webáruház, az összes marketingköltséggel együtt.

Mellesleg Gyulával élvezet volt dolgozni és ezúton is köszönöm neki, hogy méltó fényképeket készített a nehezen fotózható termékeinkhez. Biztos vagyok benne, hogy folytatni fogjuk az együttműködést.

 

És íme a szegény kis csúnyácska termék evolúciója:"

 

a thaiföldi fotós munkái

 

Termékfotók a gyártótól

 

az amerikai "profi" fotós munkái

 

Termékfotók az amcsi fotóstól

 

Niksz Gyula munkái 

 

Termékfotó a weblapfotó stúdiójából Termékfotó,Niksz Gyula munkája

 

Lakos Antal
Az említett fotókat itt találod a honlapon: http://www.biosampon.hu/chor_nature_m19

 

Örömmel jelentem, hogy munkámat továbbra is két kézzel végzem, úgyhogy hozhatod bátran a termékeidet !!!!!

 

 



Üdvözlettel: Niksz Gyula

 



Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <br />
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről